środa, 18 września 2013

Rozdział 29

Gdy ja już zakończyłam swój cały układ to poszłam do widowni aby wybrać OLLG, niechciałam aby to była 16-17 latka tylko aby to była dziewczynka młodsza i po chwili poszukiwań wybrałam nijaką Carolinę dziewczynka była w wielkim szoku ale zgodzila sie po tym gdy powiedzielismy jej rodzicom gdzie ona idzie.
Powiedziałam do niej: spokojnie nie idziemy na wojne tylko na scene do twojego idola a ona: wiem a czy to prawda ze jesteś Jesica i jestes dziewczyna Justina?
a ja: tak to prawda a ona: bede mogla prosic z toba i Jusem zdjecie? a ja : no pewnie i odprowadzilam nowa OLLG za kulisy i wtedy spotkałam Scootera i powiedzialam , ze dziewczynka chce zdjecie ze mna i moim chlopakiem a on- ok zobacze co da sie zrobic i po chwili przychodzi i mowi ze mam ja teraz wprowadzic i ze scooter nam zrobi zdjecie . Wchodze na scene z Carolina i fani zaczynaja piszczec a wtedy Jus sie odwrocil i zobaczyl ze ide a scooter z aparatem i podszedl do mnie wziol mala za reke mi dal buziaka i powiedzialam szybko ze mam miec z nim i mala zdjecie. To on mnie wziol za reke i stanelismy a menager jego cyknol nam focie i kazal mi isc na serce ktore jest na scenie ( te na ktorym kiedys Jus spiewal i gral na gitarze) i jeden z tancerzy mnie zaprowadzil i przypieli mnie i serce unioslo sie nad scene i poprostu latalam haha.
Gdy konczyla sie piosenka to serce sie zniżyło ale nie dokońca na scene tylko jeszcze jakis metr nad i wtedy Jus wziol bukiet roz wyjol jedna i dal na poczatek malej dziewczynce a ona ze ma ona dac mi bukiet a jej wystarczy ta jedna i on tak zrobil jak mala mu kazala. Serce już stalo na scenie tancerze mnie odpieli i Justin podszedl do mnie i wreczyl mi czerwone piekne roze i pocalowal mnie w tym czasie fani robili zdjecia i nagrywali filmiki. Po tym wydarzeniu poszlam za kulisy

---- przepraszam ze tak krotki ale musze uczyc sie na dwa sprawdziany----

przepraszam!

4 komentarze: