piątek, 13 września 2013

Rozdział 2

-Tak, a co chcesz np. wiedzieć??
-Co robiłyście bezemnie wczoraj?
-A... spotkałyśmy się na mieście i postanowiłyśmy pochodzić po sklepach i może coś kupić-odpowiedziała Angel -Acha i co coś kupiłyście??-zapytałam się -Tak i też mamy coś dla ciebie- odpowiedziała Marta
-A.. co takiego?-zapytałam - T-shirt z symbolem HeartBreak i napisem #Beliebers- Tak?, a po co?

-Żebyś się wyróżniała z tłumu fanek na koncercie :) -Powiedziała Marta
-Hmmmm.. ale ja nie jestem fanką i zawsze będę się wyróżniać z tłumu...
-Oh, a ty znów to samo... Nieważne już, ale i tak założysz ten T-shirt?!-powiedziała Angel
----Nie będę pisałą kto mówi tylko J-Jesica, M-Marta, A-Angelika----
J-No ja cały czas to samo bo ja jestem antyfanką a nie...
M-To nic ale prosimy cię abyś założyła na koncert tą bluzkę,hmmm...
J-Nie wiem..
A-Nie zastanawiaj się tylko poprostu ją założysz, specialnie szukałyśmy dla siebie takich samych T-shirt/ów
J-Ok ale tylko i wyłącznie dla was ją założe ale też nie sam T-shirt tylko jeszcze bluze, ok?
M-No weź..
A-Dobra Marta daj spokój i tak jak się uprze to założy tą bluzę na ten piękny......
J-Ok,ok założe sam T-shirt
M,A-Naprawde??? Super
J-Jak wam na tym tak zależy to ok.
---------------------------W tym czasie zadzwonił dzwonek--------------------------------
Poszłyśmy do klasy i się przygotowałyśmy do lekcji...
Nauczycielka weszłą do klasy i powiedziała:
-Mam dla was pare wiadomości dobrych i złych..... pierwsza to za tydzień powtórzenie i praca klasowa, druga-mamy zmiane planu na za tydzień, trzecia- Jesica wygrała konkurs o temacie "CZEGO NAJBARDZIEJ NIE LUBIE", czwarta- szkoła zaprosiła wielką gwiazdę do szkoły, a mianowicie Justina Biebera, odwiedzi on uczniów i zaśpiewa jedną bądź dwie piosenki, a odbędzie się to trzy dni po jego koncercie, który będzie niedaleko naszego miasta.
Od razu odezwałam się do Marty i Angel, że to będzie MASAKRA, a one się cieszył jak jakieś DEBILKI* (przepraszam za określenie).Odwróciłam się i skupiłam się na tym co jeszcze pani mówi.
Nauczycielka:
-a piąta wiadomość to: wyciągamy karteczki, będzie kartkówka z trzech ostatnich lekcji!!
Uczniowie:
-Proszę pani niech pani nam tego nie robi..
Nauczyciel:
-Cicho, nie gadajcie bo tracicie czas.
I właśnie w ten sposób pani zrobiła nam kartkówke. Po lekcji zapytałam się koleżanek jak im poszło. One odpowiedziały, że słabo.
Gdy po lekcjach wróciłam do domu to zobaczyłam jak rodzice siedzą na sofie i mają smutne miny.
---Rozmowa moja i rodziców (oznaczenia M-mama, T-tata J-ja)-----
J- Co się stało?????
M-Musimy ci coś ważnego powiedzieć...
T- Nasza firma wpadłą w długi i już nie jesteśmy tak bogaci jak kiedyś...
J- Naprawde?? Tak mi przykro.... ale i tak mamy siebie :)
M- Tak ale teraz jeszcze dłużej będziemy w pracy i będziemy mniej zarabiać, więc musimy oszczędzać.
T- No więc nie możesz wydawać pieniędzy na co chcesz, przykro nam!
J- No ale.. musze wam ja teraz coś poiedzieć..
M- A co takiego??
J- Kupiłam sobie i Marcie i Angelice bilety na koncert Justina, które były po 1000 zł (nwm ile to w dolarach)
T- Trudno pójdziecie ale już tyle nie kupuj i jeszcze za takie pieniądze, dobrze??
J- Dobrze, jeszcze coś macie do powiedzenia??
M- Nie już możesz iść do pokoju.
J- Yeah..
Poszłam do pokoju i odrobiłam lekcje, zastanawiałam się czy mogłabym jakoś pomóc moim rodzicom ale nic mi nie przyszło do głowy. Postanowiłam, że wejde na Twittera i zobacze co się dzieje w świecie gwiazd..
Weszłam zobaczyć co pisze Justin i zobaczyłam , że wspomniał o naszej szkole... Uśmiechnełam się :)
Od razu zadzwoniłam do koleżanek i im o tym powiedziałam, były bardzo zachwycone.
Następnego dnia była sobota, spałam do 11, gdy się obudziłam się i zeszłam na dół, rodziców już nie było, byli w pracy. Byłam sama w domu i nie miałam co robić więc postanowiłam ogarnąć się i włączyć laptopa i znów wejść w świat gwiazd.
Ubrałam się w:

Bez butów i apaszki :)

(Tak jak już wspomniałam weszłam na TT)

Patrze, patrze i napisałam: @justinbieber I'm looking forward to your concert (Czekam już na twój koncert)
Po chwili patrze i nie wierze....

-----za chwile będzie 3 rozdział czekajcie :)-----

Mam nadzieje, że fajnie się czyta :) komętujcie to będę codziennie dodawała po pare rozdziałów :)

1 komentarz: