niedziela, 15 grudnia 2013

Rozdział 3

Następnego dnia też nie poszłam do szkoły bo ciocia postanowiła, że kupi mi nowe ubrania i książki do szkoły. Zapytała się mnie czy chcę z nią zamieszkać:
C- Chciałabyś ze mną zamieszkać?
J- Nie wiem, a nie będę problemem?
C- Nie przecież wiesz!
J- Jak mogę, bym chociaż lepiej się czuła.
C- Oczywiście <3
J- Mam do ciebie pytanie a zarazem prośbę!
C- Jaką?
J- Możesz załatwić aby mój ojciec się do mnie nie zbliżał?
C- Prosisz mnie o to abym była twoim opiekunem prawnym?
J- Tak!
C- Pewnie zawsze chciałam mieć swoje dzieci!
J- To się cieszę!
Po zakupach  wróciłyśmy do domu do cioci. I wtedy usłyszałam telefon był to Justin:
J- Co?
Jus- Jak miło!
J- Wiesz dobrze, że nie chcę mieć z tobą jakichkolwiek  kontaktów, a jeżeli chodzi  o rzeczy to oddam ci je jeszcze dziś!
Jus- Nie, nie chodzi mi o rzeczy po prostu chcę wiedzieć jak się czujesz!
J- Wiesz dobrze!
Jus- Mogę przyjechać?
J- Nie nie chcę cię widzieć!
Jus- To jak mi oddasz rzeczy?
J- To wtedy mnie zobaczysz ostatni raz!
Jus- Nie będę cię naciskał!
J- To dobrze, cześć!
Po rozmowie z Justinem, ciocia do mnie przyszła i zaczęłyśmy gadać:
C- Chanel?
J- Tak?
C- Mogę ci coś zaproponować?
J- To zależy!
C- Może przemyślisz to aby zacząć uczęszczać do grupy ludzi, którzy mają takie same problemy z narkotykami, co? Tylko się nie obrażaj!
J- Nie będę chodziła nigdzie bo nie jestem chora!
C- Ale jesteś uzależniona!
J- Dobrze proszę cię ciociu przestań!
C- No dobrze! Aha i chcę ci powiedzieć, że jak mamy razem mieszkać to musisz mi mówić gdzie idziesz i co robisz dobrze?
J- Ok!
C- Aha i czuj się jak u siebie!
J- Oczywiście!
C- Jutro zawiozę cię do szkoły i cię usprawiedliwię!
J- Jak chcesz! Aha ja muszę wyjść zaraz!
C-A gdzie?
J- Pójdę oddać rzeczy Justinowi!
C- Podwieźć cię?
J- Nie przejdę się!
C- Dobrze lecz wróć przed 22:00 ok?
J- Jak muszę to ok :)
C- kocham cię<3
J- A ciebie też!
Wzięłam spakowałam rzeczy i poszłam do Justina. Po jakimś czasie byłam już u niego. Zapukałam, po chwili drzwi się otworzyły i wtedy Justin mnie wpuścił :
Jus- Wchodź!
J- Proszę tu są twoje rzeczy!
Jus- Spoko :) Chcesz coś do picia?
J- Nie, dzięki. Ja już idę cześć!
Jus- Nie chcesz zostać na trochę?
J- Po co?
Jus- Nie wiem może chcesz pogadać czy coś!
J- Nie potrzebuję fałszywych przyjaciół!
Jus- Skąd wiesz jaki jestem?
J- Przeczuwam!
Jus- Ale się mylisz bo ja chcę tylko cię wesprzeć i chcę ci pomóc!
J- Ale ja nie chcę tej pomocy!
Jus- Musisz być taka?
J- Jaka?  No powiedz!
Jus- Zamknięta?
J- Taka już jestem!
Jus- Wejdź to pogadamy!
J- Bardzo chcesz?
Jus- Co?
J- Abym z tobą gadała?
Jus- Chcę abyś wreszcie powiedziała prawdę bo ja próbuję ci pomóc, chcę abyś nie zmarnowała sobie życia a ty co nic nawet nie dajesz się poznać!
Weszłam do środka  i  zaczęliśmy gadać!
Jus- No więc otworzysz się?
J- Co chcesz wiedzieć?
Jus- Wszystko!
J- Czy mam chłopaka? ...Nie nie mam!
Jus- Akurat nie o to mi chodzi!
J- A o co? Chcesz mnie poznać abym była twoją zabawką?
Jus- Chanel!
J- Co?
Jus- Chcę ci pomóc a nie cię zgwałcić ani nic takiego!
J-... ( przypomniało mi się wtedy jak mój własny ojciec próbował to zrobić)
Jus- Co się stało?
J- Nic!
Jus- Mów przecież widzę!
J- Nie wiesz nic o mnie!
Jus- No właśnie chcę się dowiedzieć coś!
J- Ale myślisz, że tak łatwo się gada?
Jus- A co byłaś zgwałcona?
J- Niestety prawie tak!
Jus- Boże! Przepraszam!
J- Co  jeszcze chcesz wiedzieć?
Jus- A co chcesz powiedzieć? Na pewno nic, nie?
J- Dokładnie!
Nasza rozmowa trwała trochę aż po chwili zadzwoniła ciocia i się pytała gdzie jestem, powiedziałam jej, że u Justina ale zaraz będę w domu!
Jus- Musisz jechać?
J- Tak!
Jus- Odwieźć cię?
J- Nie przejdę się!
Jus- A jak ci się coś stanie?
J- Nic sie nie stanie!
Jus- Odwiozę cię!
J- Jak tak bardzo chcesz!
I odwiózł mnie, potem otworzył mi drzwi jak prawdziwy dżentelmen i nawet zaprowadził mnie pod same drzwi. Pożegnaliśmy się i weszłam do domu.
---Ciąg dalszy nastąpi---
Krótki ale jest :)


3 komentarze:

  1. Świetne!! W którym rozdziale Chanel się otworzy i będzie normalnie rozmawiać z Justinem albo nawet zostaną parą ?? Jeśli bym mogła wiedzieć oczywiście to mogłabyś mnie naprowadzić tak chociaż powiedzieć czy nastąpi to za tydzień lub dwa... To jak będzie?? ;)))
    Kc i czekam z niecierpliwością na kolejny ;** <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny czekam na nn chciała bym bardzo wiedzieć kiedy Chanel będzie z Justinem i czy w ogóle będą w którym się rozdziale to wydarzy ??

    OdpowiedzUsuń