sobota, 26 października 2013

Rozdział 68

Lecieliśmy trzy godziny, gdy dolecieliśmy na miejsce to była 14:00, a Justin miał na 16:00 wywiad więc zaczął się szykować lecz najpierw jeszcze zapytał się:
Jus- A może też chcesz jechać?
J- Na wywiad, mam udzielić wywiadu?
Jus- Nwm ale możesz jechać!
J- A chcesz?
Jus- Jak bym nie chciał to bym się zapewne nie pytał!
J-No to jak chcesz to pojadę!
Jus- To dobrze, szykuj się!
J- Ok
Poszłam się szykować, ubrałam się tak i umalowałam:

Justin ubrał się tak:

Po naszykowaniu się pojechaliśmy.
 Na miejscu był Scooter i reszta ekipy, ponieważ po wywiadzie miał odbyć się mały koncert.
Przywitałam się i wtedy Scooter powiedział:
M- Dobrze, że ty też jesteś!
J- Dlaczego?
M- Bo może byś chciała udzielić krótkiego wywiadu to ci możemy to załatwić!
J- Nie wiem!
M- Nic na siłę!
No i poszliśmy do jakiegoś pokoju, tam Vanessa umalowała Justina i po chwili przyszła prowadząca program i:
(oznaczenia: Prowadząca- G)
G- Dzień dobry wszystkim!
Przywitaliśmy się i Justin przedstawił mnie jej i potem ona zapytała:
G- A może byś chciała być niespodzianką w programie?
J- Nie wiem!
G- Z tego co wiem to się nie ukrywacie ale też nie potwierdziliście waszego związku więc może jest czas?
Jus- Nie wiem czy moja piękna dziewczyna by chciała?
J- Nie mam nic przeciwko ale ja nigdy nie udzielałam wywiadu!
G- To nic zaraz kogoś do ciebie przyśle i ci wszystko powie, a teraz myślę, że Vanessa poprawi ci makijaż i będzie dobrze pamiętaj!
J- No dobrze!
G- Justin ty chodź już!
Jus- Dobrze!, Jesica będzie dobrze spokojnie!
J- Zobaczymy!
Jus- trzymam kciuki!
J- A ja za ciebie!
Jus- HAHA
I poszedł z prowadzącą, a mi Vanessa poprawiała make-up, aż nie przyszła do mnie pani, która mi wszystko powiedziała. A Scooterowi ta pani wyznaczyła zadanie aby mnie przyprowadził za kulisy jak będę gotowa, on się zgodził. 
M- No to ile jeszcze będzie trwał ten wasz makijaż?
J- Nie wiem a co?
M- Program czekać nie będzie!
J- To trudno!
M- Ale ty wystąpisz bo się zgodziłaś!
J- Już się boję tego!
M- Nie ma czego!
V- Jesica już gotowa, możecie iść!
J- Ok, Pomóż mi się uspokoić Scooter!
M- Co mam robić?
J- Nie wiem!
M-Pomyśl może o czymś miłym!
J- Nic mi nie przychodzi do głowy!
M- O Justinie!, Przecież on też tam będzie więc nie ma się czego bać!
J- Dobra dam radę!
Podchodziliśmy do drzwi takiego pomieszczenia przez które wchodzi się na salę na której odbywa się program. Lecz od razu nikt cię nie widzi bo musisz przejść przez taki hol.
 Byli tam reżyserzy i ludzie od oświetlenia oraz ta pani co mi wszystko tłumaczyła, a teraz mi powiedziała, że za 10 min wchodzę. Te minuty jak nigdy leciały bardzo szybko. Gdy nadeszła ta chwila to Scooter mnie lekko po przyjacielsku przytulił i zaprowadził mnie kawałek, a potem ja sama usłyszałam jak prowadząca mówi, że zaraz za ściany wyjdzie niespodzianka. I wyszłam, widownia zaczęła klaskać jak mnie zobaczyli i Justin do mnie podszedł i złapał mnie i zaprowadził bliżej prowadzącej na fotele. Usiedliśmy i :
G- Nie denerwuj się!
J- Spróbuję!
G- Czy jest to prawda, że nazywasz się Jesica Veal?
J- Tak ( powoli ogarniałam się)
G- A możemy się dowiedzieć ile masz lat?
J- A nie wiem...
Jus- Ale dajecie trudne pytania!
G- No dobrze to będę zadawała łatwiejsze HAHA
Jus- HAHA
J-( też się śmiałam ale odpowiedziałam) 18
 G- Uuuu to młodziutka jesteś!
J- Czy ja wiem?
Jus- Przepraszam ale ja mam 19!
J- No wiem ale nie powiesz chyba, że jesteś młody?
Jus- A właśnie, że powiem tak: Jestem młody!
G- Dobra, dobra To teraz pytanie dla naszej gwiazdy: Justin od jakiegoś czasu widzimy cię z tą piękną dziewczyną, która teraz siedzi obok ciebie co ty na to?
Jus- No można nas gdzieś spotkać!
G- Justin!... chcieli byśmy wiedzieć czy chodzicie ze sobą?
Jus- Tak po bułki do sklepu!
Wszyscy zaczęli się śmiać.
G- Dobrze to może Jesica coś powie?
J- Tak to prawda co Justin mówi!
G- Ciężko się dogadać z wami!
Jus- A tak na serio to to jest mój świat!
G- Jesica?
Jus- Tak!
J- Uuu...
G- Czyli jesteście parą, jesteście razem?
Jus- Uwaga!!! Teraz powiem coś bardzo dla mnie ważnego: Tak jesteśmy razem, jesteśmy parą!
G- To Gratulujemy!
J- Dziękujemy!
G- A możemy liczyć na pocałunek tu i teraz?
Jus- Nie wiem!
J-...
G- To chyba musicie się zgodzić ( publiczność krzyczała "Dalej")
J- Niech to będzie Justin twoja decyzja!
Jus- ( i wtedy):

( Tylko nie zwracajcie uwagi, że na zdjęciu jest Selena)
G- No to ładnie!
J- HAHA
G- A ty Jesica jak poznałaś Justina?
J- Byłam jego antyfanką ale po przez namowę koleżanek poszłam na jego koncert i zostałam wybrana na OLLG, z jednej strony cieszyłam się ale pamiętałam, że nadal jestem antyfanką.
Jus- I potem ja bardzo chciałem jej numer ale ona nie chciała i tak jakoś się dalej potoczyło!
 Wywiad trwał jeszcze jakiś czas. Po wywiadzie Poszliśmy do publiczności i Justin rozdał parę autografów i zdjęć, a potem pojechaliśmy do hotelu.
---Ciąg dalszy nastąpi---
Jeszcze dziś! 


1 komentarz: