wtorek, 14 stycznia 2014

Nominacje!!!

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."  
Dziękuję za nominacje od +Magdalena Fabisiak , dziękuję tobie bardzo i chcę was też zachęcić do nominowania innych blogów. Dostałam takie pytania na które muszę odpowiedzieć: 
1.Jakie masz hobby, :) moim hobby jest pisanie opowiadań :)
2. Od ilu jesteś Belieber. ? Od nie 3/4lat, a dokładnie od października 2010
3. Twoje największe marzenie ? Spotkać Justina i życzyć mu wiele szczęścia i zaprosić jego do kawiarni jakiejś :)
4.Za co kochasz Justina ? Za to, że nie udaje innych i za to jaki jest oraz za jego miłość do nas <3
5. Co daje ci inspiracje do pisania ?Wiadomość, że mam dla kogo pisać i, że mogę pisać o moim idolu i nie tylko, że mogę moje emocje przelać w ciekawe zdania :)
6.Byłaś kiedyś na koncercie Justina ? Niestety nie i żałuję tego do dziś lecz to rodzice mnie nie chcieli zawieść.
7.Jaki masz największy sekret ? Oj duży duży lecz nie mogę powiedzieć :) 
8.Za co cenisz ludzi ? Za charakter, za to kim są(osobowość), za podejście do różnych spraw
9. Czego nie nawidzisz w ludziach ? Jak oceniają ludzi, który nie znają i nie próbują poznać, za to, że oceniają bez podstaw.
10.Jak zostałaś Belieber ?Kuzynka zapytałą się mnie czy Baby śpiewa chłopak  czy dziewczyna ja powiedziałam, że dziewczyna(żałuje wyboru) i wyszukałam na YouTubie piosenek Juju i zaczęłam słuchać, mówiłam ten chłopaka jest śliczny i piękny ma głos. A później zaczęłam śledzić informacje o nim i o...
11. 5 ulubionych piosenek( nie Justina) :)Chris Brown- Show me, Rihanna i Eminem -The monster, Jason Derulo- Merry me, Jason Derulo- talk drift*, Demi Lovato- Neon Lighst

Blogi nominowane przeze mnie to:
Teraz pytania ode mnie dla was dla nominowanych blogów przeze mnie:
1.Masz gadżety z Justinem Bieberem?
2. 3 najlepsze twoim zdaniem piosenki Justina
3. Jaki był pierwszy singiel Justina Biebera?
4. O czym marzysz?
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
6. Co uwielbiasz jeść?
7. Masz najlepszą przyjaciółkę, jak tak to czy jest fanką/Beliebers (Chodzi o fankę Justina)
8. Idziesz na Believe Movie?
9. Co prowadzi cię w życiu?
10. Jakiego artysty nie lubisz lub cię denerwuje?
11. Masz swoje zdanie, czy patrzysz na to co mówią inni?

Mam nadzieję, że następny rozdział się spodoba ale niestety nie mam czasu napisać końcówki ale już mam, czekajcie na pewno w weekend się pojawi :) Miłego tygodnia/dnia/wieczoru czy tam czegokolwiek. Ah i najlepiej gdy pytania do innych blogów nominowanych przez ciebie będą inne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz